خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

سیستم تیپ آشپزخانه چیست؟

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

آشپزخانه مدرن باید مانند یک ماشین روغنی کار کند که هر یک از کارمندان در آن نقش ایفا می کنند و با هم همکاری می کنند تا بهترین غذا و تجربیات مشتری را ارائه دهند. تیم های آشپزخانه مدرن مبتنی بر سیستم تیپ آشپزخانه آشپز فرانسوی Escoffier هستند، در این مقاله می آموزید که چگونه این سیستم کار می کند و چرا با متخصصان آشپزی ارتباط دارد.

Escoffier کی بود؟

ژرژ-آگوست اسکوفر یک سرآشپز فرانسوی بود که معمولاً با عنوان "پادشاه سرآشپزها و سرآشپز پادشاهان" شناخته می شد. اسکوفر با تلاش خود در ساده سازی و مدرن کردن سبک بسیار سنتی و پیچیده سلف خود به شهرت رسید. پس از خدمت در ارتش فرانسه، اسکوفر تجربه خود را با ساختار و وظایف واضح و مشخص از یک تیپ نظامی به آشپزخانه منتقل کرد و بیش از 20 موقعیت آشپزی خاص را در سراسر آشپزخانه منصوب کرد. هدف از تیپ آشپزخانه اطمینان از این بود که هر آشپز دارای یک هدف مشخص است و آشپزخانه می تواند تا حداکثر کارایی کار کند. امروزه بسیاری از نقش های سنتی درون تیپ آشپزخانه با استفاده از زنجیره های تأمین یا فناوری کارآمد تر شده اند. به عنوان مثال، قصاب ها و ماهیگیران به دلیل اینکه بسیاری از رستوران ها که خریداری برش های از پیش آماده شده را دارند، کمتر متداول هستند.

5 نقش در تیپ آشپزخانه

هر آشپزخانه تجاری باید سلسله مراتب روشنی داشته باشد تا راندمان آن به حداکثر برسد.

آشپز اجرایی

سرآشپز اجرایی معمولاً ارشدترین آشپزخانه است. آنها به طور معمول نقشی تجاری گرا خواهند داشت و بر یک یا چند رستوران شلوغ نظیر گروههای هتل نظارت می کنند. کار آنها غالباً شامل نظارت سطح بالا بر عملیات و همچنین بازاریابی و روابط عمومی خواهد بود. برخی نیز ممکن است در توسعه منو دست به دست هم دهند.

سر آشپز

مسئولیت مدیریت روزانه آشپزخانه را بر عهده دارد. بسته به اندازه مشاغل، آنها ممکن است در صدر سلسله مراتب آشپزخانه قرار داشته باشند و مستقیماً به مدیر یا صاحب رستوران گزارش دهند. آنها نقش مهمی را در اختیار دارند و اطمینان می دهند که آشپزخانه یکنواخت عمل می کند و در ایجاد منو ها پیشرو است.

پیش آشپز

به طور معمول، آنها به عنوان واسطه بین آشپز آشپزخانه و هر ایستگاه داخل آشپزخانه عمل می کنند. مهارت های آشپزی قوی و توانایی های مدیریتی برای یک پیش آشپز بسیار حیاتی است، زیرا آنها باید برای کمک به همه مناطق آشپزخانه و همچنین نظارت بر موجودی و عملکرد کارکنان آماده باشند.

آشپز سفارشات

آنها باید در صورت نیاز به کار در هر منطقه ای مجهز باشند، تمام غذاهایی که از ایستگاه خارج می شوند وظیفه سرآشپز سفارشات است، بنابراین آنها باید کیفیت را در هر بشقاب تضمین کنند.

کمک آشپز

گاهی به فارغ التحصیلان اخیر یا کسانی که دوره ای را به عنوان کارورز گذرانده اند، داده می شود. کمک سرآشپز اغلب با توجه به نیاز رستوران، در اطراف آشپزخانه حرکت می کند و مستقیماً به سرآشپزها در کارها کمک می کنند.

بسیاری از منوهای مدرن که در رستوران های خوب غذاخوری سرو می شوند مرزهای آشپزی را با طعم های منحصر به فرد از سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهند. سرآشپزها با ترکیب مواد طعم دهنده سبکهای منحصر به فرد مدرنیستی را در پخت و پز ایجاد می کنند.

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: www.kitchenchefco.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی