خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

نگاهی به گذشته دستگاه اسپرسوساز

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ب.ظ

 

 

اگر تاریخ ساخت اسپرسوساز را مروری کنیم، نام دو فرد ایتالیایی را خواهیم یافت: آنجلو موریندو(Angelo Moriondo) و لوییچی بتزرا (Luigi Bezzera). نخستین دستگاه اسپرسوساز توسط آنجلو موریندو در ایتالیا ساخته شد. آنجلو در یک نمایشگاه عمومی در سال ۱۸۸۴ مدل نمونه اش را به نمایش گذاشت و اختراعش را به این نام ثبت کرد ماشین بخار جدید برای تهیه سریع و به صرفه نوشیدنی قهوه، اما در سال ۱۹۰۱ نخستین مخترع دستگاه اسپرسوساز یعنی بتزرا با افززودن بخش هایی چون پرتافیلتر به دستگاه و هم چنین بهبود بخشیدن عملکرد موتور دستگاه، تحولی در صنعت اسپرسوساز ها به وجود آورد. درست است که آنجلو موریندو دستگاه را اولین بار اختراع کرد اما این ماشین وقتی اسپرسوساز شد که بتزرا روی آن تغییراتی ایجاد کرد.ماشین اسپرسوساز بتزرا در ابتدا با بخار آب و فشار کار می کرد. اما در مرحله بعد آقای دزیدریو پاوونی (Desiderio pavoni) در سال ۱۹۰۶  با افزودن امکانات به دستگاه، حق اختراع آن را از بتزرا گرفت.دستگاه های اسپرسوساز امروزی، عملکردشان را همگی مدیون اولین دستگاه اسپرسوساز بتزرا هستند. جالب است بدانید که ابتدا دستگاه اسپرسوساز ساخته شد و پس از تولید آن، نوشیدنی آن را اسپرسو نام نهادند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی