خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

لیست وسایل آشپزخانه - بخش دوم

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

در بخش دوم از مقاله قبل چند مورد دیگر از وسایل ضروری آشپزخانه را بررسی می کنیم و به شما می گوییم چرا باید اینها را در آشپزخانه خود داشته باشید.

تجهیزات پخت و پز

ماهی تابه - یک وسیله ضروری از تجهیزات آشپزخانه می باشد. برای سرخ کردن انواع مختلف مواد می توانید از این وسیله استفاده کنید.

قابلمه - در حالی که در ماهی تابه آشپزی زیادی انجام می دهید، به قابلمه نیز احتیاج دارید. توصیه می کنیم حداقل  2 عدد بخرید. برای انعطاف پذیری بیشتر در آشپزخانه، قابلمه هایی با اندازه های مختلف بخرید.

نوع قابلمه هایی که باید بخرید بستگی به نوع بالای اجاق گاز شما دارد. بیشتر قابلمه ها برای اکثر هاب ها مناسب هستند. با این حال، هالوژن و هاب های القایی به ترتیب به سطح مات بر اساس ضخامت یا تابه فلزی مغناطیسی احتیاج دارند.

ورق پخت - نه فقط برای کوکی ها، بلکه برای هر چیزی که نیاز به دسترسی آسان به اسلایدها دارد لازم می باشد. همچنین می توانید از آن در زیر یک ظرف، به عنوان ضد کف استفاده کنید تا راحت تر بتوانید مواد غذایی سرریز شده را که در طی فرآیند پخت و پز اتفاق می افتد، جمع کنید.

قاشق همزن برای پخت و پز - ما یک قاشق چوبی سنتی را توصیه می کنیم زیرا به احتمال کمتری در گرما مستقیم پیچیده یا ذوب می شود.

قاشق شکاف دار - اینها برای از بین بردن مواد غذایی از آب استفاده می شوند. شکافهای موجود در قاشق باعث می شود که اکثر آب در این فرایند از بین برود.

Spatula -  این قاشق برای از بین بردن مواد غذایی از ماهیتابه ها یا ماهی تابه های مخصوص سرخ کردن عالی است. شکافهای موجود در اسپاتول باعث می شوند چربی اضافی از بین بروند .

انبرها - برای بیرون آوردن مواد غذایی از آب یا چرخاندن گوشتهای ضخیم در یک ماهیتابه یا ماهی مخصوص مانند فیله های ماهی آزاد بسیار عالی هستند. استفاده از انبرک به معنای این است که شما می توانید خطر آسیب رساندن به گوشت را کاهش دهید. بهترین موارد برای خرید آنهایی هستند که دارای انتهای سیلیکونی هستند و مقاوم در برابر حرارت هستند و به قابلمه شما آسیب نمی رسانند. آنها همچنین می توانند به عنوان انبر برای سرو سالاد استفاده شوند.

دستکش اجاق گاز - اینها به جلوگیری از سوختگی ناخوشایند هنگام خارج کردن وسایل از اجاق کمک می کند.

دماسنج مواد غذایی / گوشت - این وسیله برای اطمینان از بهداشت خوب در آشپزخانه شما ضروری است. با استفاده از آن می توان از پخت و پز غذا به طور صحیح  و در تمام مدت زمان پخت اطمینان حاصل کنید .

تجهیزات خدمات

ملاقه - برای سرو کردن سوپ ها و بیشتر غذاهای مایع لازم می باشد.

تجهیزات ذخیره سازی

ظروف پلاستیکی - اینها برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و باقی مانده آنها در یخچال عالی هستند. همچنین می توان از آنها برای انجماد باقی مانده مواد غذایی در فریزر استفاده کرد. اطمینان حاصل کنید که برخی از آنها را جهت استفاده در مایکروویو خریداری کرده اید تا قابلیت تطبیق پذیری بیشتری به آنها اضافه شود.

کیسه های فشرده پلاستیکی - فوق العاده برای ذخیره مواد آماده شده در یخچال یا فریزر ضروری هستند.تمایل به فضای کمتری نسبت به ظروف پلاستیکی دارند اما اولویت ندارند.

سطل یا جعبه نان - نگه داشتن نان در یکی از این موارد باعث می شود که نان به خوبی دور از نور مستقیم خشک نشود و باعث افزایش ماندگاری آن می شود.

تجهیزات متفرقه

بسته بندی پلاستیکی - این به شما کمک می کند تا هر نوع مواد غذایی را تازه و بدون اشکال در طول آماده سازی یا تازه نگه داشتن مواد اضافی برای مدت طولانی تر نگه دارید.

فویل آشپزخانه -  برای پخت عالی است زیرا منعکس کننده گرما است که می تواند به روند پخت و پز برخی از مواد غذایی کمک شایانی کند.

کاغذ روغنی - اگر می خواهید پخت زیادی انجام دهید، این کاغذ یک ضرورت است. با این کاغذ روغنی اطمینان حاصل می کنید که مواد غذایی جایی نمی چسبد.

حوله – صرفاً برای خشک کردن ظروف نیست. آنها می توانند مواد غذایی را بدون خطر به دام انداختن رطوبت زیاد بپوشانند که این در تهیه بعضی از ظروف ضروری است.

سازمان دهنده ابزار آشپزخانه -  در آخر، برای قرار دادن همه این ظروف به جایی نیاز دارید! در حالی که بعضی از آنها را به راحتی می توانید در کشو و کابینت ها قرار دهید، برخی بمنظور دسترسی سریع و آسان در قسمت های آماده سازی و پخت و پز قرار می گیرند.

تهیه لیست از وسایل آشپزخانه

امیدواریم که با تهیه لیستی از لوازم ضروری جهت آشپزی، آشپزخانه جدیدی را در خانه جدید خود ایجاد کنید.

منبع: www.kitchenchefco.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۶
تجهیزات آشپزخانه صنعتی کیچن شف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی