خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

روش نگهداری مواد غذایی در آشپزخانه

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 

در این مقاله می آموزیم که چگونه خیار را ذخیره کنیم.

خیار یکی از آبکی ترین سبزیجات است که 96% آن از آب تشکیل شده است. که آن را به یکی از با طراوت ترین سبزیجات برای استفاده تبدیل می کند ، اما همچنین باعث می شود که برای ذخیره و نگهداری آن در آشپزخانه با مشکل مواجه شوید. این به این دلیل است که آنها مستعد ابتلا به کپک زدن یا خشک شدن و پوسیدن هستند! بنابراین، یادگیری نحوه نگهداری صحیح خیار به این معنی است که شما تا مدت زمان ممکن از این غذای رفع عطش سبز استفاده نمایید.

نحوه ذخیره خیار

چه مدت خیار در دمای اتاق دوام می آورد؟

حداکثر 2 هفته

بله، شما آن را صحیح خوانده اید.

با کمال تعجب، خیار یکی از معدود سبزیجاتی است که ذخیره سازی در یخچال در واقع برای آنها بهترین نیست.

چرا؟ زیرا، گرچه ممکن است طعم خیار سرد باشد به خصوص در روز گرم تابستان ولیکن خیارها به هیچ وجه سرما را دوست ندارند.

تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا دیویس، نشان داد که خیارها به دمای زیر  50f /c 10 حساس هستند. خیارهایی که در زیر این درجه حرارت قرار دارند بیشتر از آنکه در دمای بسیار ملایم نگه داشته شوند، مستعد ابتلا به چاله، آبکی شدن و پوسیدگی سریع تر هستند.

اما، لازم به ذکر است که آنها همچنین نسبت به گاز اتیلن بسیار حساس هستند. این گاز با طیف گسترده ای از میوه ها و سبزیجات به دلیل رسیدن و پوسیدگی آنها تولید می شود. بنابراین خیارها را از باقی سبزیجات و میوه جات جدا نگهداری کنید چون بسرعت خراب می شوند.

آیا خیارها باید در یخچال نگهداری شوند؟

خیر،در حالی که دمای اتاق برای آنها بهترین است، اگر می خواهید کمی خنک تر باشند، می توانید آنها را در یخچال نگه دارید.

اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید، باید مطمئن شوید که پوست خیار حد امکان خشک است. اولا، تا زمانی که آماده استفاده از آنها نباشید، آنها را نشویید.

دوم اینکه ، آنها را با بستن در حوله کاغذی یا قرار دادن آنها در یک کیسه پلاستیکی، در یخچال خشک نگه دارید تا از هرگونه رطوبت خارجی در امان بمانند.

سپس آنها را تا حد امکان در نزدیکی درب نگه دارید، زیرا این گرمترین مکان در یخچال است.

آیا می توانید خیار را برای استفاده های بعدی فریز کنید؟

خیر، به دلیل داشتن آب زیاد، هنگام ذوب شدن آنها بسیار مضر می شوند. بنابراین این کار توصیه نمی شود.

می دانید خیار خوب چه مشخصی دارد؟

توجه کنید پوست خیار باید صاف باشد. اگر شروع به دیدن هرگونه چین و چروک و چگالی در آن کردید، این علامت آن است که خیار پیر است و به احتمال زیاد بد است. همچنین ممکن است متوجه تغییر رنگ پوست شوید.

یک علامت مطمئن از خیار بد قالب قابل مشاهده است. اگر یک خیار کپک زده است، سعی نکنید که قسمت کپک زده را جدا کرده و بقیه را بخورید. ریشه های قالب از آنچه متوجه می شوید بسیار بیشتر به مواد غذایی می روند.

سایر نکات مفید

بهترین راه برای پوست گیری خیار چیست؟

اگر یک خیار را لایه برداری می کنید، از انتهای آن با رنگ روشنتر شروع به لایه برداری کنید و به سمت تیره تر پوست بگیرید. این کار روغن تلخ موجود در پوست تیره تر را که روی بقیه خیار پخش می شود متوقف می کند.

شما چگونه خیار را در آشپزخانه نگهداری می کنید؟ آیا می دانید خیار از جمله سبزیجاتی می باشد که بیشترین میزان آب را در خود دارد؟ آیا خیارهای خود را منجمد می کنید و چگونه؟ آیا می دانید خیارهای شما در یخچال دوام بیشتری دارند یا روی کانتر؟

در نظرات به ما اطلاع دهید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی