خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

افزایش نرمی و لطافت پوست‌های خشک با قهوه

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

 

تفاله‌ی قهوه از بافت مناسبی جهت استفاده به‌عنوان لایه‌بردار برخوردار است و همچنین به‌دلیل دارابودن کافِئیک اسید موجب افزایش کلاژن‌سازی می‌شود. کلاژن پروتئینی ضروری در حفظ استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست است. تاوقتی جوان هستیم، پوست‌مان لطیف و کشیده به‌ نظر می‌رسد، زیرا سلول‌های پوستی در جوانی قادرند که خودشان را بازسازی کنند. اما روند کلاژن‌سازی با افزایش سن کند می‌شود و کلاژن‌های موجود نیز بر اثر مراقبت‌های ناکافی و صدمات نور خورشید آسیب می‌بینند. درنتیجه ظاهر پوست سالخورده و فرسوده می‌شود.

برخی مردم تصور می‌کنند که ماسک‌ لایه‌بردار باید زبر باشد تا روی پوست اثر کند، درحالی‌که این‌طور نیست. لایه‌بردارهایی که از مواد دانه‌زبر تشکیل می‌شوند، پوست را می‌خراشند. پس به‌منظور تهیه‌ی ماسک لایه‌بردار از تفاله‌ی قهوه بهتر است که دانه‌های قهوه را آسیاب کنید.

اگر پوست خشک و زمختی دارید، کافی است تفاله‌ی قهوه را روی پوست‌تان بمالید تا با رفع سلول‌های مرده از پوستی باطراوت‌ برخوردار شوید. اما اگر لایه‌بردار چندترکیبی مدنظرتان است، می‌توانید از مخلوط ۱ پیمانه تفاله‌ی قهوه‌ (تفاله‌ی گرم)، ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر و نصف قاشق چای‌خوری نمک دریا استفاده کنید. این ماسک را به‌ویژه روی نقاط خیلی خشک پوست‌‌تان مانند پاها و آرنج که معمولا خشک‌ترند بمالید و پس از حدود ۲ دقیقه بشویید. بهتر است قبل از آب‌کشی بیشتر تفاله‌ها را تا حد امکان از روی پوست‌تان پاک کنید تا هنگام شست‌وشو کثیف‌کاری نشود.

 

منبع www.chetor.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۶
تجهیزات آشپزخانه صنعتی کیچن شف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی